Market-Led Strategic Change: Transforming the process of going to marketWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 17/11/2016 ISBN: 9780415834278 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
353.85 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Marketing Strategy and Competitive PositioningWydawnictwo: Pearson Education Limited Data wydania: 01/01/1900 ISBN: 9781292276540 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
415.80 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Tales from the Marketplace: Stories of Revolution, Reinvention and RenewalWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 02/08/2017 ISBN: 9781138441002 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
1 054.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 5-6 tygodni
Do schowka
|
Market-Led Strategic Change: Transforming the process of going to marketWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 22/11/2016 ISBN: 9780415834261 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
1 084.65 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 5-6 tygodni
Do schowka
|
Marketing Organisation (RLE Marketing)Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 26/11/2015 ISBN: 9781138980488 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
270.90 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 5-6 tygodni
Do schowka
|
Tales from the Marketplace: Stories of Revolution, Reinvention and RenewalWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 30/06/1999 ISBN: 9780750642651 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
330.75 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 5-6 tygodni
Do schowka
|
Marketing Strategy and Competitive PositioningWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 13/01/2020 Wydanie: 7 ISBN: 9781292276557 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
312.57 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing Strategy and Competitive PositioningWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 24/12/2019 Wydanie: 7 ISBN: 9781292276571 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
312.57 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Principles of Marketing, European EditionWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 15/11/2019 Wydanie: 8 ISBN: 9781292269603 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
329.03 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Management Information Systems: The Technology ChallengeWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 09/04/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781351131858 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
268.48 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|