ISE eBook Online Access for Advertising and PromotionWydawnictwo: McGraw Hill Data wydania: 01/06/2020 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781260590210 Forma publikacji: inne
|
353.31 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa
Do schowka
|
ISE eBook Online Access for ABCs of Relationship SellingWydawnictwo: McGraw-Hill Data wydania: 01/11/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781260289619 Forma publikacji: inne
|
353.31 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa
Do schowka
|
Marketing Research, 6th EditionWydawnictwo: Pearson Education Data wydania: 01/03/2020 Wydanie: 6 ISBN: 9781292308722 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
315.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
The Routledge Companion to Ethnic MarketingWydawnictwo: Routledge Data wydania: 01/12/2019 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780367867423 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
213.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Marketing: An Introduction plus Pearson MyLab Marketing with Pearson eText, Global EditionWydawnictwo: Pearson Education Data wydania: 01/08/2019 Wydanie: 14 ISBN: 9781292294995 Forma publikacji: zestaw
|
321.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Super SignsWydawnictwo: LID Publishing Data wydania: 01/03/2019 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781912555185 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
102.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
The Influence of Values on Consumer BehaviourWydawnictwo: Routledge Data wydania: 01/01/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781138489554 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
187.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Smart RetailWydawnictwo: Pearson Education Data wydania: 01/01/2017 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781292082202 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
87.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Marketing: An Introduction Plus MyMarketingLab with Pearson eTextWydawnictwo: Pearson Education Data wydania: 01/06/2016 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781292146614 Forma publikacji: zestaw
|
313.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Breakout Strategies for Emerging MarketsWydawnictwo: Financial Times Data wydania: 01/06/2016 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780134434957 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
204.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|