The Market Research ToolboxWydawnictwo: SAGE Publications, Inc. (US) Data wydania: 01/04/2015 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781483387246 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
413.54 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Market Research Toolbox: A Concise Guide for BeginnersWydawnictwo: SAGE Publications, Inc. (US) Data wydania: 01/04/2015 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781483313597 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
Produkt na zamówienie
|
The Market Research Toolbox: A Concise Guide for BeginnersWydawnictwo: SAGE Publications, Inc. (US) Data wydania: 01/04/2015 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781483313641 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
Produkt na zamówienie
|
Go Figure! New Directions in Advertising RhetoricWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 18/12/2014 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781317469605 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
1 316.31 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Customer Visits: Building a Better Market FocusWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 18/12/2014 Wydanie: Trzecie ISBN: 9781317473473 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
411.07 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|