Energy + Motivation (HBR Emotional Intelligence Series)Wydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 24/08/2022 ISBN: 9781647824365 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
74.55 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Professional Communication and Network Interaction: A Rhetorical and Ethical ApproachWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 08/06/2017 ISBN: 9781138715219 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
873.60 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 5-6 tygodni
Do schowka
|
The Ethics of Internet Research: A Rhetorical, Case-Based ProcessWydawnictwo: Peter Lang Publishing Inc Data wydania: 26/08/2009 ISBN: 9781433106613 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
543.90 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 5-6 tygodni
Do schowka
|
Energy Motivation (HBR Emotional Intelligence Series)Wydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 06/09/2022 ISBN: 9781647824372 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
109.64 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Professional Communication and Network InteractionWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 14/06/2017 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781351770767 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
290.41 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Finding Your Passionate PurposeWydawnictwo: Author Solutions Data wydania: 15/11/2016 ISBN: 9781512762440 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
21.89 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Energy + Motivation (HBR Emotional Intelligence Series)Wydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 06/12/2022 ISBN: 9781647824389 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
174.30 PLN
Zapowiedź
|
The Ethics of Internet Research: A Rhetorical, Case-Based ProcessWydawnictwo: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers ISBN: 9781433106606 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
The Ethics of Internet Research: A Rhetorical, Case-Based ProcessWydawnictwo: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers ISBN: 9781433106613 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|