Media Today: Mass Communication in a Converging WorldWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 13/09/2022 ISBN: 9780367680299 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
499.80 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Media TodayWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 13/09/2022 Wydanie: 8 ISBN: 9781000641684 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
548.46 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Voice CatchersWydawnictwo: Yale University Press Data wydania: 18/05/2021 ISBN: 9780300258738 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
164.53 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Aisles Have EyesWydawnictwo: Open Road Integrated Media, Inc. Data wydania: 17/01/2017 ISBN: 9780300225075 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
98.66 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Daily You: How the New Advertising Industry Is Defining Your Identity and Your WorthWydawnictwo: Yale University Press Data wydania: 10/01/2012 ISBN: 9780300166521 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
120.66 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Breaking Up AmericaWydawnictwo: University of Chicago Press Data wydania: 01/12/2007 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780226817514 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
180.94 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Aisles Have Eyes - How Retailers Track Your Shopping, Strip Your Privacy, and Define Your Power: How Retailers Track Your Shopping, Strip Your Privacy, and Define Your PowerWydawnictwo: Yale University Press Data wydania: 2017 ISBN: 9780300212198 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|