Sports Marketing: International Student EditionWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 21/09/2018 ISBN: 9781138300910 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
330.75 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications, Global EditionWydawnictwo: Pearson Education Limited Data wydania: 01/01/1900 ISBN: 9781292411217 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
447.30 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Sports MarketingWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 09/10/2018 Wydanie: Drugie ISBN: 9781351707282 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
1 042.07 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing: EssentialsWydawnictwo: Textbook Media Press Data wydania: 20/12/2017 Wydanie: 6 ISBN: 9780996996389 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
356.23 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communication, Global EditionWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 08/09/2017 Wydanie: 8 ISBN: 9781292222752 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
372.90 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing ManagementWydawnictwo: Textbook Media Press Data wydania: 03/12/2016 Wydanie: Drugie ISBN: 9781954156326 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
356.23 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing Research Principles: Putting Research into PracticeWydawnictwo: Textbook Media Press Data wydania: 03/01/2016 Wydanie: Drugie ISBN: 9780996095488 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
356.23 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Concise Encyclopedia of AdvertisingWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 02/01/2014 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781317787303 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
438.50 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Essentials of Marketing ResearchWydawnictwo: SAGE Publications, Inc. (US) Data wydania: 09/01/2013 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781483315621 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
572.60 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Essentials of Marketing Research: Putting Research Into PracticeWydawnictwo: SAGE Publications, Inc. (US) Data wydania: 09/01/2013 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781452299624 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
Produkt na zamówienie
|