Marketing Management, An Asian PerspectiveWydawnictwo: Pearson Education Limited Data wydania: 24/08/2017 ISBN: 9781292089584 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
409.50 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Marketing Management, Global EditionWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 13/09/2019 Wydanie: 15 ISBN: 9781787645592 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
296.11 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global EditionWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 04/07/2019 Wydanie: Piąte ISBN: 9781292314990 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
361.93 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing Management: An Asian PerspectiveWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 17/11/2017 Wydanie: 7 ISBN: 9781292089652 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
312.57 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
A Framework for Marketing Management, Global EditionWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 07/07/2015 Wydanie: 6 ISBN: 9781292093154 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
312.57 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Strategic Brand ManagementWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 06/03/2013 Wydanie: Drugie ISBN: 9780273737889 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
372.90 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|