Advertising, The Uneasy Persuasion: Its Dubious Impact on American SocietyWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 26/11/2015 ISBN: 9781138966185 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
278.25 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
The Sociology of NewsWydawnictwo: WW Norton & Co Data wydania: 18/11/2011 ISBN: 9780393912876 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
144.90 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
JournalismWydawnictwo: Polity Data wydania: 24/03/2020 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781509538560 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
54.84 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Why Journalism Still MattersWydawnictwo: Polity Data wydania: 22/10/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781509528080 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
98.72 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The News MediaWydawnictwo: Oxford University Press Academic US Data wydania: 11/08/2016 ISBN: 9780190206222 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
60.28 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Advertising, The Uneasy Persuasion (RLE Advertising)Wydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 26/06/2013 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781136668258 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
328.81 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Why Journalism Still MattersWydawnictwo: Wiley & Sons ISBN: 9781509528042 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Journalism: Why It MattersWydawnictwo: Wiley & Sons ISBN: 9781509538546 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|