Global Marketing: Strategy, Practice, and CasesWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 17/08/2020 ISBN: 9780367196097 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
418.95 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Global MarketingWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 19/08/2020 Wydanie: Trzecie ISBN: 9780429515354 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
438.50 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Potentials and Trends in BiomimeticsWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 18/03/2010 ISBN: 9783642052460 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
762.36 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Encyclopedia of Diet: Volume 5Wydawnictwo: Outlook VerlagsGmbH Data wydania: 2018 ISBN: 9783734043604 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Encyclopedia of Diet: Volume 4Wydawnictwo: Outlook VerlagsGmbH Data wydania: 2018 ISBN: 9783734041846 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Encyclopedia of Diet: Volume 3Wydawnictwo: Outlook VerlagsGmbH Data wydania: 2018 ISBN: 9783734043208 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Encyclopedia of Diet: Volume 2Wydawnictwo: Outlook VerlagsGmbH Data wydania: 2018 ISBN: 9783734042423 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Encyclopedia of DietWydawnictwo: Outlook VerlagsGmbH Data wydania: 2018 ISBN: 9783734041327 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Global Marketing: Contemporary Theory, Practice, and CasesWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 2016 ISBN: 9781138807884 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Encyclopedia of Diet: Volume 4Wydawnictwo: Outlook VerlagsGmbH ISBN: 9783734041853 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|