Better Brand Health: Measures and Metrics for a How Brands Grow WorldWydawnictwo: Oxford University Press Australia Data wydania: 25/01/2023 ISBN: 9780190340902 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
129.15 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
How Brands Grow 2 Revised Edition: Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury BrandsWydawnictwo: Oxford University Press Australia Data wydania: 20/09/2021 ISBN: 9780190330026 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
205.80 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Qualitative Research MethodsWydawnictwo: Oxford University Press Australia Data wydania: 22/10/2019 ISBN: 9780190304287 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
307.65 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Taxing Multinationals: Preventing tax base erosion through the reform of cross-border intercompany deductions, ATTA Doctoral Series, vol. 7Wydawnictwo: Oxford University Press Australia Data wydania: 20/03/2019 ISBN: 9780190319311 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
508.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Building Distinctive Brand AssetsWydawnictwo: Oxford University Press Australia Data wydania: 16/03/2018 ISBN: 9780190311506 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
161.70 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Marketing: Theory, Evidence, PracticeWydawnictwo: Oxford University Press Australia Data wydania: 01/11/2017 ISBN: 9780195590296 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
459.90 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
The Advertising Effect: How to Change BehaviourWydawnictwo: Oxford University Press Australia Data wydania: 28/05/2014 ISBN: 9780195593921 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
134.40 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Field Guide to Mammals of AustraliaWydawnictwo: Oxford University Press Australia Data wydania: 18/11/2010 ISBN: 9780195573954 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
151.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
How Brands Grow: What Marketers Don't KnowWydawnictwo: Oxford University Press Australia Data wydania: 01/03/2010 ISBN: 9780195573565 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
168.00 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Corporations Law WorkbookWydawnictwo: Oxford University Press Australia Data wydania: 2020 ISBN: 9780190322984 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
151.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|