Media Analytics: Understanding Media, Audiences, and Consumers in the 21st CenturyWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 27/06/2023 ISBN: 9781138581050 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
337.05 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Personal Data Collection Risks in a Post-Vaccine WorldWydawnictwo: Ingram Publisher Services UK- Academic Data wydania: 10/01/2023 ISBN: 9781839987397 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
175.51 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Ethics of Personal Data Collection in International RelationsWydawnictwo: Ingram Publisher Services UK- Academic Data wydania: 05/04/2022 ISBN: 9781839981050 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
175.51 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Media ManagementWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 11/08/2015 Wydanie: Piąte ISBN: 9781317458531 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
575.89 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|