Personal Influence: The Part Played by People in the Flow of Mass CommunicationsWydawnictwo: Taylor & Francis Inc Data wydania: 30/09/2005 ISBN: 9781412805070 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
266.70 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Election StudiesWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 05/03/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780429980497 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
323.32 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Personal InfluenceWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 12/07/2017 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781351500197 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
312.35 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Negotiating JerusalemWydawnictwo: State University of New York Press (SUNY Press) Data wydania: 01/02/2012 ISBN: 9780791492765 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
202.66 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Media EventsWydawnictwo: Harvard University Press Data wydania: 01/07/2009 ISBN: 9780674030305 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
213.90 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|