Marketing Planning Guide, Second EditionWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 18/11/2021 Wydanie: Drugie ISBN: 9781000526561 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
246.81 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Many Thin CompaniesWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 16/07/2014 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781317718369 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
49.09 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Church Wake-Up CallWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 22/05/2014 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781317720102 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
147.82 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Concise Encyclopedia of AdvertisingWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 02/01/2014 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781317787303 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
438.50 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing Your BusinessWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 31/10/2013 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781135186630 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
356.23 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Customer Advisory BoardsWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 18/10/2013 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781135185725 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
356.23 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing for Churches and MinistriesWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 18/10/2013 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781317953241 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
158.78 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Stress in College AthleticsWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 08/10/2013 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781135412371 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
411.07 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Consumer Behavior: Putting Theory into PracticeWydawnictwo: Textbook Media Press Data wydania: 03/10/2013 Wydanie: Piąte ISBN: 9781954156494 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
356.23 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Strategic Planning for Not-for-Profit OrganizationsWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 17/06/2013 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781135022853 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
268.48 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|