Social Media Entertainment: The New Intersection of Hollywood and Silicon ValleyWydawnictwo: New York University Press Data wydania: 26/02/2019 ISBN: 9781479846894 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
151.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Media EconomicsWydawnictwo: Bloomsbury Publishing PLC Data wydania: 01/05/2015 ISBN: 9780230293229 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
161.70 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Wanghong as Social Media Entertainment in ChinaWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 25/02/2021 ISBN: 9783030653767 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
411.30 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Australian TV BookWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 25/07/2020 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781000247916 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
202.66 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Media and Communications in AustraliaWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 16/07/2020 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781000248043 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
219.11 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Social Media EntertainmentWydawnictwo: Nyu Press Data wydania: 26/02/2019 ISBN: 9781479847532 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
164.53 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Media EconomicsWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 01/05/2015 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781137516077 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
182.36 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Media EconomicsWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 01/05/2015 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781350306431 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
182.36 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Screen Distribution and the New King Kongs of the Online WorldWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 19/07/2013 ISBN: 9781137326454 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
301.60 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Key Concepts in Creative IndustriesWydawnictwo: SAGE Publications, Ltd. (UK) Data wydania: 04/10/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781446290422 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
274.23 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|