Organizing for Sustainability: A Guide to Developing New Business ModelsWydawnictwo: Springer Nature Switzerland AG Data wydania: 20/07/2021 ISBN: 9783030781569 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
252.00 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Engineering for Sustainability: A Practical Guide for Sustainable DesignWydawnictwo: Elsevier S & T Data wydania: 19/05/2012 ISBN: 9780444538475 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
460.71 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Management Models for the FutureWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 02/03/2009 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9783540714514 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
438.72 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Management Models for Corporate Social ResponsibilityWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 25/08/2006 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9783540332473 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
542.97 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Corporate Social Responsibility Across EuropeWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 09/09/2005 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9783540269601 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
707.52 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Engineering for Sustainability: A Practical Guide for Sustainable DesignWydawnictwo: Elsevier Books Data wydania: 2012 ISBN: 9780444538468 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
The Essence of Research Methodology: A Concise Guide for Master and PhD Students in Management ScienceWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783540716587 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Management Models for Corporate Social ResponsibilityWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783540332466 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Management Models for the FutureWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783642090653 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Management Models for the FutureWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783540714507 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|