Customer-Centricity in Organized Retailing: A Guide to the Basis of Winning StrategiesWydawnictwo: Springer Verlag, Singapore Data wydania: 20/03/2023 ISBN: 9789811935923 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
409.50 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Social and Sustainability Marketing: A Casebook for Reaching Your Socially Responsible Consumers through Marketing ScienceWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 27/09/2021 ISBN: 9780367553630 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
360.15 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Social and Sustainability MarketingWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 26/09/2021 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781000408034 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
411.07 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Dealing with Socially Responsible Consumers: Studies in MarketingWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9789811951282 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Socially Responsible Consumption and Marketing in Practice: Collection of Case StudiesWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9789811664328 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|