Principles and Practice of Marketing 10/eWydawnictwo: McGraw-Hill Data wydania: 21/02/2023 ISBN: 9781526849533 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
348.60 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Digital MarketingWydawnictwo: Pearson Education Limited Data wydania: 09/03/2022 ISBN: 9781292400969 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
409.50 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Principles and Practice of MarketingWydawnictwo: McGraw-Hill UK Data wydania: 21/02/2023 Wydanie: 10 ISBN: 9781526849540 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
288.77 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Principles and Practice of MarketingWydawnictwo: McGraw-Hill UK Data wydania: 01/08/2019 Wydanie: 9 ISBN: 9781526847249 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
301.60 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Digital MarketingWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 05/02/2019 Wydanie: 7 ISBN: 9781292241623 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
334.51 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Digital MarketingWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 05/02/2019 Wydanie: 7 ISBN: 9781292241586 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
334.51 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Digital MarketingWydawnictwo: Pearson Education Custom Content Data wydania: 20/10/2013 Wydanie: Piąte ISBN: 9781783992782 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
Produkt na zamówienie
|
Digital MarketingWydawnictwo: Pearson Deutschland GmbH Data wydania: 05/09/2019 ISBN: 9781292241579 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Internet Adoption in the UK: An Empirical Study of Internet Adoption by leading UK retailersWydawnictwo: VDM Verlag Dr. Muller ISBN: 9783639199468 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|