![]() |
Consumer Behaviour: Applications in MarketingWydawnictwo: SAGE Publications Ltd Data wydania: 01/12/2021 ISBN: 9781529730838 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
316.05 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Consumer BehaviourWydawnictwo: SAGE Publications, Ltd. (UK) Data wydania: 29/09/2021 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781529764826 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
389.41 PLN
![]() Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
![]() |
The Republics and Regions of the Russian Federation: A Guide to the Politics, Policies and LeadersWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 08/08/2019 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781315500553 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
268.48 PLN
![]() Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
![]() |
The Effect of Advertising and DisplayWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 20/03/2013 ISBN: 9780387233772 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
597.83 PLN
![]() Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
![]() |
The Effect of Advertising and Display: Assessing the EvidenceWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9781441953735 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
![]() |
The Effect of Advertising and Display: Assessing the EvidenceWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9781402075148 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
![]() |
Our Fragmented World: An Introduction to Political GeographyWydawnictwo: Springer Palgrave Macmillan ISBN: 9780333151693 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|