![]() |
Medium Design: Knowing How to Build the WorldWydawnictwo: Durnell Marston Data wydania: 11/02/2021 ISBN: 9781788739320 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
95.55 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
The QuarterWydawnictwo: Durnell Marston Data wydania: 26/06/2019 ISBN: 9780863563751 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
73.50 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Screwed: Britain's Prison Crisis and How to Escape ItWydawnictwo: Durnell Marston Data wydania: 2022 ISBN: 9781785904714 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
120.75 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
The Smart Marketing Book: The Definitive Guide to Effective Marketing StrategiesWydawnictwo: Durnell Marston Data wydania: 2020 ISBN: 9781912555765 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
68.25 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Ernest Bevin: Labour's ChurchillWydawnictwo: Durnell Marston Data wydania: 2020 ISBN: 9781785905988 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
120.75 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Unholy Kingdom: Religion, Corruption and Violence in Saudi ArabiaWydawnictwo: Durnell Marston ISBN: 9781839760105 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
143.85 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
The Presenting BookWydawnictwo: Durnell Marston ISBN: 9781912555710 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
68.25 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Onlife Fashion: 10 rules for the future of high-end fashionWydawnictwo: Durnell Marston Data wydania: 15/02/2022 ISBN: 9781911687085 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
![]() |
Guo Guangchang: A business and life biographyWydawnictwo: Durnell Marston Data wydania: 17/11/2021 ISBN: 9781912555499 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
![]() |
A Data-Driven Company: 21 lessons for large organizations to create value from AIWydawnictwo: Durnell Marston Data wydania: 05/07/2021 ISBN: 9781912555888 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|