The Nature of Executive WorkWydawnictwo: Gabler Data wydania: 26/03/2010 Wydanie: 2010 ISBN: 9783834921482 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
354.90 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
The Uncertainty-Governance Choice Puzzle Revisited: Predictions from Transaction Costs Economics, Resource-Based Theory, and Real Options TheoryWydawnictwo: Gabler Data wydania: 25/03/2009 Wydanie: 2009 ISBN: 9783834915337 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
380.10 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
The Future of Logistics: Scenarios for 2025Wydawnictwo: Gabler Data wydania: 15/05/2008 Wydanie: 2008 ISBN: 9783834910820 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
383.25 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
New Online Retailing: Innovation and TransformationWydawnictwo: Gabler Data wydania: 2010 Wydanie: 2010 ISBN: 9783834923233 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
302.40 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Quantitative Marketing and Marketing Management: Marketing Models and Methods in Theory and PracticeWydawnictwo: Gabler Data wydania: 10/09/2012 ISBN: 9783834930606 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
European Retail ResearchWydawnictwo: Gabler Data wydania: 16/05/2012 ISBN: 9783834942364 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Firms in Open Source Software Development: Managing Innovation Beyond Firm BoundariesWydawnictwo: Gabler Data wydania: 16/05/2012 ISBN: 9783834941428 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
European Retail Research 2011Wydawnictwo: Gabler Data wydania: 19/12/2011 ISBN: 9783834934116 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Advances in Advertising Research (Vol. 1). Vol.1: Cutting Edge International Research. By the European Adversing AcademieWydawnictwo: Gabler Data wydania: 30/06/2010 ISBN: 9783834921116 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Strategic Retail Management: Text and International CasesWydawnictwo: Gabler Data wydania: 05/11/2009 ISBN: 9783834925367 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|