H2H MarketingWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 12/12/2020 ISBN: 9783030595319 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
219.34 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Transformational SalesWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 11/09/2015 ISBN: 9783319206066 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
383.87 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
B2B Brand ManagementWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 22/09/2006 ISBN: 9783540447290 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
288.77 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Globalization of Chinese Companies: Strategies for Conquering International MarketsWydawnictwo: Wiley Professional Development (P&T) Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780470828809 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
142.60 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Ingredient Branding: Making the Invisible VisibleWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783642042133 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Transformational Sales: Making a Difference with Strategic CustomersWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783319368788 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Ingredient Branding: Making the Invisible VisibleWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783642438189 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
B2B Brand ManagementWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783642064708 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|