Winning on Purpose: The Unbeatable Strategy of Loving CustomersWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 07/12/2021 ISBN: 9781647821784 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
130.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
HBR's 10 Must Reads 2023Wydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 18/10/2022 ISBN: 9781647824563 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
137.06 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Winning on PurposeWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 07/12/2021 ISBN: 9781647821791 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
164.48 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)Wydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 12/03/2013 ISBN: 9781422191521 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
137.06 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition)Wydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 20/09/2011 ISBN: 9781422142394 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
191.91 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|