Build Your Own 2D Game Engine and Create Great Web GamesWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 03/12/2021 Wydanie: Drugie ISBN: 9781484273777 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
329.03 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Basic Math for Game Development with Unity 3DWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 05/12/2019 ISBN: 9781484254431 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
219.34 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Building a 2D Game Physics EngineWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 11/01/2017 ISBN: 9781484225837 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
164.48 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Build your own 2D Game Engine and Create Great Web GamesWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 13/10/2015 ISBN: 9781484209523 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
246.75 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Learn 2D Game Development with C#Wydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 25/01/2014 ISBN: 9781430266051 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
191.91 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Essentials of Interactive Computer GraphicsWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 06/11/2008 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781439864241 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
630.73 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Essentials of Interactive Computer Graphics: Concepts and ImplementationWydawnictwo: Peters, A K Data wydania: 26/02/2009 ISBN: 9781568812571 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Learn 2D Game Development with C#: For iOS, Android, Windows Phone, Playstation Mobile and MoreWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9781430266044 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Build Your Own 2D Game Engine and Create Great Web Games: Using HTML5, JavaScript, and WebGL2Wydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9781484273760 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Basic Math for Game Development with Unity 3D: A Beginner's Guide to Mathematical FoundationsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9781484254424 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|