Principles of Marketing: Scandinavian EditionWydawnictwo: Pearson Education Limited Data wydania: 23/07/2020 ISBN: 9781292354996 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
409.50 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Auto BrandWydawnictwo: Kogan Page Data wydania: 03/01/2014 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780749469306 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
120.61 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Generation Y in Consumer and Labour MarketsWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 06/10/2011 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781136631221 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
109.42 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Auto Brand: Building Successful Car Brands for the FutureWydawnictwo: Kogan Page Data wydania: 10/01/2014 ISBN: 9780749469290 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Automobile Marketing: Distribution Strategies for Competitiveness: An Analysis of Four Distribution ConfigurationsWydawnictwo: VDM Verlag Dr. Muller ISBN: 9783639202496 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|