Industrial MarketingWydawnictwo: SAGE Publications Ltd Data wydania: 19/12/2022 ISBN: 9781529778533 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
332.85 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Industrial MarketingWydawnictwo: SAGE Publications, Ltd. (UK) Data wydania: 08/12/2022 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781529785593 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
389.41 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Seven Principles of WOM and Buzz MarketingWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 03/10/2009 ISBN: 9783642021091 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
542.97 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing: Crossing the Tipping PointWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783642021084 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing: Crossing the Tipping PointWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783642425172 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|