Direct and Digital Marketing in PracticeWydawnictwo: A&C Black Data wydania: 01/01/2011 Wydanie: Drugie ISBN: 9781408127520 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
173.25 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Direct and Digital Marketing in PracticeWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 29/06/2017 Wydanie: Trzecie ISBN: 9781472939081 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
266.55 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Direct and Digital Marketing in PracticeWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 29/06/2017 Wydanie: Trzecie ISBN: 9781472939074 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
266.55 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing Research for ManagersWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 25/06/2012 Wydanie: Trzecie ISBN: 9781136379666 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
345.25 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Direct Marketing in PracticeWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 27/04/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781136409974 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
345.25 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
CIM Coursebook: Project Management in MarketingWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 08/09/2010 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781136442100 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
312.35 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Principles of Direct, Database and Digital MarketingWydawnictwo: Pearson ISBN: 9780273756507 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|