The Theory of Incentives: The Principal-Agent ModelWydawnictwo: Princeton University Press Data wydania: 15/01/2002 ISBN: 9780691091846 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
214.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
The Theory of IncentivesWydawnictwo: Princeton University Press Data wydania: 27/12/2009 ISBN: 9781400829453 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
438.77 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Regulation and DevelopmentWydawnictwo: Cambridge University Press Data wydania: 10/03/2005 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781139180665 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
301.60 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Incentives and Political EconomyWydawnictwo: Oxford University Press Academic UK Data wydania: 30/03/2000 ISBN: 9780191522222 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
411.30 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
A Theory of Incentives in Procurement and RegulationWydawnictwo: MIT Press ISBN: 9780262121743 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|