Understanding Personalisation: New Aspects of Design and ConsumptionWydawnictwo: Elsevier Science & Technology Data wydania: 25/08/2022 ISBN: 9780081019870 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
354.90 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Understanding PersonalisationWydawnictwo: Elsevier S & T Data wydania: 21/08/2022 ISBN: 9780081019887 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
438.50 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Design for PersonalisationWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 18/05/2017 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781317152439 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
235.56 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Making Sense of Space: The Design and Experience of Virtual Spaces as a Tool for CommunicationWydawnictwo: Elsevier S & T Data wydania: 19/06/2014 ISBN: 9781780634067 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
438.77 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|