Advertising Media Planning: A Brand Management ApproachWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 30/12/2022 ISBN: 9781032192154 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
319.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Advertising Management in a Digital Environment: Text and CasesWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 22/07/2021 ISBN: 9780367620745 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
307.65 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Advertising Media Planning: A Brand Management ApproachWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 10/04/2015 ISBN: 9780765640901 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
366.45 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Advertising Account Planning: Planning and Managing an IMC CampaignWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 15/09/2014 ISBN: 9780765640369 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
424.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Advertising Media PlanningWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 30/12/2022 Wydanie: Piąte ISBN: 9781000814606 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
367.20 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Advertising Management in a Digital EnvironmentWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 21/07/2021 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781000414103 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
328.81 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Perestroika Era Politics: The New Soviet Legislature and Gorbachev's Political ReformsWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 16/09/2016 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781315488479 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
125.87 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Advertising and Public Relations ResearchWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 16/04/2015 Wydanie: Drugie ISBN: 9781317507369 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
438.50 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Advertising and Public Relations ResearchWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 16/04/2015 Wydanie: Drugie ISBN: 9781317507376 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
438.50 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Advertising Media Workbook and SourcebookWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 10/04/2015 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781317499398 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
411.07 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|