The Economics of MusicWydawnictwo: Ingram Publisher Services UK- Academic Data wydania: 08/07/2021 Wydanie: Drugie ISBN: 9781788214292 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
164.53 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Economics of MusicWydawnictwo: Ingram Publisher Services UK- Academic Data wydania: 08/07/2021 Wydanie: Drugie ISBN: 9781788214308 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
164.53 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Economics of MusicWydawnictwo: Ingram Publisher Services UK- Academic Data wydania: 25/05/2017 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781911116097 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
137.12 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Economics of MusicWydawnictwo: Ingram Publisher Services UK- Academic Data wydania: 25/05/2017 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781788210072 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
126.15 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Music Business and the Experience EconomyWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 16/04/2013 ISBN: 9783642278983 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
762.36 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Creativity and Innovation in the Music IndustryWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 07/03/2012 Wydanie: Drugie ISBN: 9783642284304 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
817.21 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Creativity and Innovation in the Music IndustryWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 22/03/2006 ISBN: 9781402042751 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
872.05 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Creativity and Innovation in the Music IndustryWydawnictwo: Springer Netherlands ISBN: 9789048170944 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Creativity and Innovation in the Music IndustryWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783642284298 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Music Business and the Experience Economy: The Australasian CaseWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783642426933 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|