Challenging the Qualitative-Quantitative DivideWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 08/03/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781441142207 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
271.22 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Challenging the Qualitative-Quantitative DivideWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 08/03/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781441100634 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
271.22 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Key Concepts in Social Research MethodsWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 30/04/2009 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781350314870 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
197.18 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Key Concepts in Social Research MethodsWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 30/04/2009 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781137068767 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
197.18 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Social Research MethodologyWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 25/04/2008 Wydanie: Drugie ISBN: 9780230229112 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
271.22 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Social Research MethodologyWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 25/04/2008 Wydanie: Drugie ISBN: 9781350314412 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
271.22 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Constructing Educational InequalityWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 21/06/2005 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781135719135 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
361.71 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Case Study MethodWydawnictwo: SAGE Publications, Ltd. (UK) Data wydania: 17/10/2000 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781473903180 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
471.67 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Social Research Methodology: A Critical IntroductionWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9780230224759 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Key Concepts in Social Research MethodsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9780230214996 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|