Global Marketing plus Pearson MyLab Marketing with Pearson eText, Global EditionWydawnictwo: Pearson Education Data wydania: 01/02/2020 Wydanie: 10 ISBN: 9781292304120 Forma publikacji: zestaw
|
333.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Brilliant MarketingWydawnictwo: Pearson Education Data wydania: 01/11/2016 Wydanie: Trzecie ISBN: 9781292139043 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
77.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Global Marketing, Global EditionWydawnictwo: Pearson Education Data wydania: 01/05/2016 Wydanie: 9 ISBN: 9781292150765 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
329.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
A Framework for Marketing ManagementWydawnictwo: Pearson Education Data wydania: 01/06/2015 Wydanie: 6 ISBN: 9781292093147 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
238.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Special Issue: Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and MarketingWydawnictwo: JAI Press LTD Data wydania: 01/06/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781780529127 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
456.67 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Marketing Greatest HitsWydawnictwo: A&C Black Data wydania: 01/09/2010 ISBN: 9781408126394 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
47.25 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Business-to-business Brand ManagementWydawnictwo: JAI Press LTD Data wydania: 01/06/2009 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781848556706 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
619.85 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Nature of MarketingWydawnictwo: Palgrave MacMillan Data wydania: 01/01/2008 ISBN: 9780230203365 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
147.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Services Marketing 2edWydawnictwo: Palgrave MacMillan Data wydania: 01/09/2002 Wydanie: Drugie ISBN: 9780333777923 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
404.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Pioneering New Perspectives in the Fashion Industry: Disruption, Diversity and Sustainable InnovationWydawnictwo: Emerald Publishing Limited Data wydania: 18/05/2023 ISBN: 9781803823485 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
278.25 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|