![]() |
This is AdvertisingWydawnictwo: Laurence King Publishing Data wydania: 01/03/2010 ISBN: 9781856696470 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
131.25 PLN
![]() Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
![]() |
Hegarty on AdvertisingWydawnictwo: Thames & Hudson Ltd Data wydania: 20/07/2023 ISBN: 9780500296967 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
103.95 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Assemblage: The Art and Science of Brand TransformationWydawnictwo: Ideapress Publishing Data wydania: 11/04/2023 ISBN: 9781646871254 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
124.95 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Crossover Creativity: Real-life stories about where creativity comes fromWydawnictwo: Harriman House Publishing Data wydania: 07/02/2023 ISBN: 9780857199881 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
93.45 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
From Marginal to Mainstream: Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - and How to Get There FirstWydawnictwo: Kogan Page Ltd Data wydania: 03/02/2023 ISBN: 9781398604315 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
151.20 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Ogilvy on AdvertisingWydawnictwo: Welbeck Publishing Group Data wydania: 02/02/2023 ISBN: 9781802794960 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
72.45 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Advertising and Integrated Brand PromotionWydawnictwo: Cengage Learning, Inc Data wydania: 17/08/2022 ISBN: 9780357721407 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
468.30 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
The Big Miss: How Organizations Overlook the Value of EmotionsWydawnictwo: Business Expert Press Data wydania: 05/08/2022 ISBN: 9781637422564 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
161.70 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy - The Secret Weapons of AdvertisingWydawnictwo: ibidem-Verlag, Jessica Haunschild u Christian Schon Data wydania: 08/12/2021 ISBN: 9783838212333 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
130.20 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Dynamics of Media Writing: Adapt and ConnectWydawnictwo: SAGE Publications Inc Data wydania: 14/11/2021 ISBN: 9781544385686 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
610.05 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|