Revitalizing Practice: Collaborative Models for Theological FacultiesWydawnictwo: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers ISBN: 9781433102257 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Islamic Textbooks and Curricula in EuropeWydawnictwo: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers ISBN: 9783631630136 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
The Dissenting Tradition in American EducationWydawnictwo: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers ISBN: 9780820479200 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
A companion to the lectionary: Being a commentary on the proper lessons for the Sundays and holy daysWydawnictwo: Hansebooks ISBN: 9783337283414 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Uplifting a People: African American Philanthropy and EducationWydawnictwo: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers ISBN: 9780820474748 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
The Training of Imams and Teachers for Islamic Education in EuropeWydawnictwo: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers ISBN: 9783631634523 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Teaching Religion, Teaching Truth: Theoretical and Empirical PerspectivesWydawnictwo: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers ISBN: 9783034308182 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Cultures and Contexts of Jewish EducationWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783319515854 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Gateways to Spirituality: Pre-School through Grade TwelveWydawnictwo: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers ISBN: 9780820468150 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Corporal Punishment, Religion, and United States Public SchoolsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783319861654 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|