Know What You Don't Know: How Great Leaders Prevent Problems Before They Happen (paperback)Wydawnictwo: Pearson FT Press ISBN: 9780134177014 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Grow Your Own Leaders: How to Identify, Develop, and Retain Leadership TalentWydawnictwo: Pearson FT Press ISBN: 9780134387123 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Partnering with the Frenemy: A Framework for Managing Business Relationships, Minimizing Conflict, and Achieving Partnership SuccessWydawnictwo: Pearson FT Press ISBN: 9780134386355 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Firms of Endearment: How World-Class Companies Profit from Passion and PurposeWydawnictwo: Pearson FT Press ISBN: 9780133382594 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Applying Advanced Analytics to HR Management Decisions: Methods for Selection, Developing Incentives, and Improving Collaboration (Paperback)Wydawnictwo: Pearson FT Press ISBN: 9780134770949 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Financial Intelligence for Supply Chain Managers: Understand the Link between Operations and Corporate Financial PerformanceWydawnictwo: Pearson FT Press ISBN: 9780133838312 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Compensation and Benefit Design: Applying Finance and Accounting Principles to Global Human Resource Management Systems, (paperback)Wydawnictwo: Pearson FT Press ISBN: 9780134385891 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Business and Competitive Analysis: Effective Application of New and Classic MethodsWydawnictwo: Pearson FT Press ISBN: 9780133086409 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Personalized Digital Advertising: How Data and Technology Are Transforming How We Market (paperback)Wydawnictwo: Pearson FT Press ISBN: 9780134686189 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Reengineering Health Care: A Manifesto for Radically Rethinking Health Care Delivery (paperback)Wydawnictwo: Pearson FT Press ISBN: 9780133904468 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|