The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social MediaWydawnictwo: Kogan Page Ltd Data wydania: 03/10/2021 ISBN: 9781398601345 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
96.60 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Shallow Geothermal EnergyWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 31/01/2022 ISBN: 9783030922580 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
597.83 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The End of MarketingWydawnictwo: Kogan Page Data wydania: 03/10/2021 Wydanie: Drugie ISBN: 9781398601352 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
109.42 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
An Introduction to Data Analysis in RWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 27/07/2020 ISBN: 9783030489977 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
466.14 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Twentieth-Century SpainWydawnictwo: Cambridge University Press Data wydania: 03/07/2014 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781139985079 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
213.85 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Statistical Modeling, Analysis and Management of Fuzzy DataWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 02/11/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9783790818000 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
872.05 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AIWydawnictwo: Kogan Page Data wydania: 2019 ISBN: 9780749497576 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|