Identity-Based Brand ManagementWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 13/03/2023 Wydanie: Drugie ISBN: 9783658401894 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
236.25 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Identity-Based Brand ManagementWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 24/04/2017 Wydanie: Drugie ISBN: 9783658135614 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
329.03 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Identity-Based Brand Management, m. 1 Buch, m. 1 E-Book: Fundamentals-Strategy-Implementation-ControllingWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783658401887 Forma publikacji: zestaw
|
Zapytaj o ten produkt
|
User Generated Branding: State of the Art of ResearchWydawnictwo: Lit Verlag ISBN: 9783825818876 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Identity-Based Brand Management: Fundamentals-Strategy-Implementation-ControllingWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783658135607 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|