A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS StatisticsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783662585924 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
306.60 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
A Concise Guide to Market ResearchWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 18/09/2018 Wydanie: Trzecie ISBN: 9783662567074 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
329.03 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Market ResearchWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 01/11/2017 ISBN: 9789811052187 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
542.97 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
A Concise Guide to Market ResearchWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 29/07/2014 Wydanie: Drugie ISBN: 9783642539657 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
438.72 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
A Concise Guide to Market ResearchWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 01/02/2011 ISBN: 9783642125416 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
356.44 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS StatisticsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783642539640 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Market Research: The Process, Data, and Methods Using StataWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9789811052170 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Market Research: The Process, Data, and Methods Using StataWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9789811353444 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS StatisticsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783662567067 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS StatisticsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783662519813 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|