The Knowledge Services HandbookWydawnictwo: De Gruyter Data wydania: 18/11/2019 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9783110632026 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
685.52 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Knowledge Services Handbook: A Guide for the Knowledge StrategistWydawnictwo: De Gruyter Data wydania: 2019 ISBN: 9783110631876 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Total Quality Management in Information ServicesWydawnictwo: de Gruyter Saur ISBN: 9783598243684 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Customer Service in the Information EnvironmentWydawnictwo: de Gruyter Saur ISBN: 9783598243622 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Knowledge Services: Converging Information, Management, Knowledge Management and Strategic Learning for the 21st Century OrganizationWydawnictwo: De Gruyter ISBN: 9783110462968 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Power and Influence: Enhancing Information Services within the OrganizationWydawnictwo: de Gruyter Saur ISBN: 9783598243660 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Entrepreneurial Librarianship: The Key to Effective Information Services ManagementWydawnictwo: de Gruyter Saur ISBN: 9783598243646 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Beyond Degrees: Professional Learning for Knowledge ServicesWydawnictwo: de Gruyter Saur ISBN: 9783598243691 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|