Qualitative Research Using Social MediaWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 29/03/2022 ISBN: 9780367333478 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
248.85 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Qualitative Research Using Social MediaWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 28/03/2022 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781000555288 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
273.95 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Twitter, the Public Sphere, and the Chaos of Online DeliberationWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 29/07/2020 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9783030414214 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
762.36 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Discourse and Social MediaWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 02/02/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781317276999 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
328.81 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Twitter, the Public Sphere, and the Chaos of Online Deliberation: #TalkingPointsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783030414207 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Twitter, the Public Sphere, and the Chaos of Online DeliberationWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783030414238 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|