Penguin Dictionary of MarketingWydawnictwo: Penguin Data wydania: 01/01/2009 ISBN: 9780140515183 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
68.25 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
Clark's Essential Physics in Imaging for RadiographersWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 28/06/2021 ISBN: 9780367511975 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
173.25 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Clark's Essential Physics in Imaging for RadiographersWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 27/06/2021 Wydanie: Drugie ISBN: 9781000392470 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
191.69 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Principles of Marketing, European EditionWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 15/11/2019 Wydanie: 8 ISBN: 9781292269603 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
329.03 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The SAGE Handbook of International Corporate and Public AffairsWydawnictwo: SAGE Publications, Ltd. (UK) Data wydania: 30/06/2016 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781473959071 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
652.67 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
An Introduction to LawWydawnictwo: Cambridge University Press Data wydania: 29/10/2015 Wydanie: 8 ISBN: 9781316429846 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
230.35 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
An Introduction to LawWydawnictwo: Cambridge University Press Data wydania: 29/10/2015 Wydanie: 8 ISBN: 9781316434819 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
230.35 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
European Business and MarketingWydawnictwo: SAGE Publications, Ltd. (UK) Data wydania: 18/03/2004 Wydanie: Drugie ISBN: 9781412932349 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
416.83 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Lobbying and Public Affairs in the UK: The Relationship to Political MarketingWydawnictwo: VDM Verlag Dr. Muller ISBN: 9783639101546 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|