How to Sell OnlineWydawnictwo: Pearson Education Data wydania: 01/11/2016 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781292148403 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
91.00 PLN
Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
How to Sell OnlineWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 17/11/2016 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781292148427 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
104.15 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Social Media MBA Guide to ROI: How to Measure and Improve Your Return on InvestmentWydawnictwo: Wiley Professional Development (P&T) Data wydania: 22/05/2014 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781118898291 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
109.69 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Social Media MBA: Your Competitive Edge in Social Media Strategy Development and DeliveryWydawnictwo: Wiley Professional Development (P&T) Data wydania: 29/01/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781119967224 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
98.72 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Social Media MBA in Practice: An Essential Collection of Inspirational Case Studies to Influence your Social Media StrategyWydawnictwo: Wiley Professional Development (P&T) Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781118524527 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
104.20 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Transactional to Transformational: How Banks InnovateWydawnictwo: Wiley & Sons ISBN: 9781119791287 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|