International Marketing Strategy: Analysis, Development and ImplementationWydawnictwo: Cengage Learning EMEA Data wydania: 24/01/2022 ISBN: 9781473778696 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
382.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
The Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009Wydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 10/09/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781136018411 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
312.35 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009: Strategic Marketing Decisions 2008-2009Wydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 06/08/2008 ISBN: 9780750689724 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
International Marketing Strategy: Analysis, Development & ImplementationWydawnictwo: Cengage Learning EMEA Data wydania: 2019 ISBN: 9781473758742 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
International Marketing Strategy, Contemporary ReadingsWydawnictwo: GB Gardners Books ISBN: 9781861522337 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Strategic Marketing Decisions In Global MarketsWydawnictwo: Cengage Learning EMEA ISBN: 9781844801428 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|