![]() |
Quantifying the User Experience: Practical Statistics for User ResearchWydawnictwo: Elsevier Science & Technology Data wydania: 09/08/2016 ISBN: 9780128023082 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
250.95 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Customer Analytics For DummiesWydawnictwo: John Wiley & Sons Inc Data wydania: 24/03/2015 ISBN: 9781118937594 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
151.20 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Quantifying the User ExperienceWydawnictwo: Elsevier S & T Data wydania: 12/07/2016 Wydanie: Drugie ISBN: 9780128025482 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
Produkt dostępny on-line
|
![]() |
Customer Analytics For DummiesWydawnictwo: Wiley Professional Development (P&T) Data wydania: 16/01/2015 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781118937624 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
Produkt dostępny on-line
|
![]() |
Quantifying the User Experience: Practical Statistics for User ResearchWydawnictwo: Elsevier S & T Data wydania: 19/03/2012 ISBN: 9780123849694 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
Produkt dostępny on-line
|
![]() |
Quantifying the User Experience: Practical Statistics for User ResearchWydawnictwo: Morgan Kaufmann Data wydania: 2012 ISBN: 9780123849687 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|