Marketing Communications: Objectives, Strategy, TacticsWydawnictwo: SAGE Publications Ltd Data wydania: 04/09/2018 ISBN: 9781526438652 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
332.85 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Marketing CommunicationsWydawnictwo: SAGE Publications, Ltd. (UK) Data wydania: 21/08/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781526452160 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
400.38 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Measurement for the Social SciencesWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 25/11/2010 ISBN: 9781441971586 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
817.21 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Measurement for the Social Sciences: The C-OAR-SE Method and Why It Must Replace PsychometricsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9781489982605 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Measurement for the Social Sciences: The C-OAR-SE Method and Why It Must Replace PsychometricsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9781441971579 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Advanced Media PlanningWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9780792382188 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Advanced Media PlanningWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9781461346777 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|