Digital Intermediation: Unseen Infrastructure for Cultural ProductionWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 09/05/2023 ISBN: 9781032011479 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
220.50 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Digital Intermediation: Unseen Infrastructure for Cultural ProductionWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 14/04/2023 ISBN: 9781032011486 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
745.50 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Cultural IntermediariesWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 08/09/2017 ISBN: 9783319662879 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
597.83 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Cultural Intermediaries: Audience Participation in Media OrganisationsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783319662862 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Cultural Intermediaries: Audience Participation in Media OrganisationsWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9783319882116 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|