Marketing Due Diligence: Reconnecting Strategy to Share PriceWydawnictwo: Elsevier S & T Data wydania: 19/10/2005 ISBN: 9780080459424 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
301.38 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing and Finance: Creating Shareholder ValueWydawnictwo: Wiley Professional Development (P&T) Wydanie: Drugie ISBN: 9781118748893 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
180.99 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing Due Diligence: Reconnecting Strategy to Share PriceWydawnictwo: Butterworth-Heinemann ISBN: 9780750683425 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Marketing and Finance: Creating Shareholder ValueWydawnictwo: Wiley & Sons ISBN: 9781119953388 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|