Introduction to Quantitative Research Methods: An Investigative ApproachWydawnictwo: SAGE Publications Inc Data wydania: 11/04/2001 ISBN: 9780761968047 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
258.30 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Rating the AudienceWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 11/10/2011 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781849664615 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
187.30 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Introduction to Quantitative Research MethodsWydawnictwo: SAGE Publications, Ltd. (UK) Data wydania: 10/04/2001 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781446223284 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
499.10 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
A New Theory of Information & the Internet: Public Sphere meets ProtocolWydawnictwo: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers ISBN: 9781433110634 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Media Theories and Approaches: A Global PerspectiveWydawnictwo: Springer, Berlin ISBN: 9780230551626 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|