Brand BreakoutWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 13/06/2013 ISBN: 9781137276629 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
263.21 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
India InsideWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 18/10/2011 ISBN: 9781422142400 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
142.55 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Value MerchantsWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 07/11/2007 ISBN: 9781422131077 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
246.75 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Private Label StrategyWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 13/02/2007 ISBN: 9781633690608 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
191.91 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing As StrategyWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 05/05/2004 ISBN: 9781422163399 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
191.91 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Brand Breakout: How Emerging Market Brands Will Go GlobalWydawnictwo: Springer Palgrave Macmillan ISBN: 9781137276612 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Brand Breakout: How Emerging Market Brands Will Go GlobalWydawnictwo: Springer Palgrave Macmillan ISBN: 9781137467591 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Brand Breakout: How Emerging Market Brands Will Go GlobalWydawnictwo: Springer Palgrave Macmillan ISBN: 9781349446742 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|