CIM Coursebook: The Marketing Planning ProcessWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 08/09/2010 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781136442032 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
273.95 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
CIM Revision Cards: Delivering Customer ValueWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 08/09/2010 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781136441899 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
109.42 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
CIM Coursebook: Delivering Customer Value through MarketingWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 08/09/2010 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781136442247 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
273.95 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Nonsynchronous Relation of Accounting Earnings with Stock Returns: Price Anticipation of Earnings and Earnings Anticipation of PriceWydawnictwo: VDM Verlag Dr. Muller ISBN: 9783639237924 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|